Зміни в правилах перевезення негабаритних і великовагових вантажів
У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 4660-1, що передбачає суттєві зміни в правилах перевезення негабаритних і великовагових вантажів.
Він пропонує посилити відповідальність за перевантаження авто, але перш — спростити оформлення дозвільної документації, щоб законослухняні перевізники мали можливість виконувати вимоги влади без шкоди для свого бізнесу.
ПрАТ «Промислові регіони» - один з лідерів з перевезень негабаритних, великовагових вантажів по території України та за її межами. У парку ПрАТ «Промислові регіони» більше двадцяти тягачів і бортових автомобілів, таких як: МАЗ, MAN і DAF. Для різних типів негабаритних вантажів, великовагових вантажів передбачені різні типи тралів (причіпні трали, сідельні трали). Середня довжина тралів від 11 до 16 метрів, ширина трала до 3,7 метра. Максимальна вантажопідйомність трала до 65 тонн.
Документ до парламенту подав народний депутат від "Самопомочі" Ігор Діденко. Для нього проблеми автомобілістів — не новина. До обрання в парламент він довгий час працював у сфері автомобільної журналістики: він засновник "першого автомобільного каналу", президент медіагрупи "Автоцентр", що випускає журнали Motor News, Auto Bild, "Автобазар", "Автоцентр".
У пояснювальній записці до документа говориться, що, відповідно до закону Про автомобільний транспорт, зараз у разі перевезення вантажів, що перевищують габаритні або вагові обмеження, компанія зобов'язана отримувати спеціальний дозвіл. Але, як свідчить практика," дістати " такий папір надзвичайно складно. Тільки орган Служби автомобільних доріг видає дозвіл 2-5 робочих днів. Плюс-3-10 днів йде на узгодження в ДАІ.
"Але найцікавіше починається потім. Дозвіл потрібно погоджувати з місцевими радами всіх населених пунктів, через які проходить маршрут перевізника. При цьому папір видається всього на 3 місяці після чого процедуру потрібно проходити заново", — стверджує автор законопроекту.
Щоб виправити ситуацію, автор пропонує тимчасово - на 1, 5 року — спростити видачу дозволів на перевантаження, але одночасно посилити відповідальність за спробу працювати без документів. За розрахунками автора, це дозволить знизити середню масу вантажу, що перевозиться однією фурою, до 22-33 т.
Якщо законопроект приймуть, дозволи видаватиме тільки територіальний підрозділ держоргану в сфері дорожнього господарства, причому, дозвіл буде поширюватися на весь маршрут — від точки завантаження до пункту вивантаження. При цьому вказується, що перевізник зобов'язаний не допускати перевантаження, а одержувач товару повинен від нього відмовитися, якщо перевищені норми або вага продукції перевищує той, що вказаний в документах. До вивантаження вантажівки будуть інспектувати чиновники, стежачи не тільки за ваговими показниками, а й за тим, чи сплачені збори за провезення негабаритних вантажів.
Зв'яжіться з менеджером
Зв'яжіться з нами по телефону або залиште заявку для зв'язку з менеджером для оцінки вартості перевезення необхідного вантажу.
Ми заощаджуємо Ваш час та гроші, у нас найкраща ціна на ринку.
Проконсультуємо Вас з будь-якого питання, Дзвоніть!